Becuz Your Worth It! ;)

Hej hejsan på er,

idag har man inte gjort så mkt..
Eller hmm.. Jo egentligen.
Först på dagen så gjorde vi oss i ordning och åkte till by kyrka för att kolla på min kära kusin Ebba som tog konfirmation eller nåt idag :)
Det var ju trevligt , trevligt..
Sedan åkte vi hem och så var jag och jellis på stan typ.
Innan var vi hos mig och hon sminkade mig som en fjortis , ingen fin syn ..
Usch usch ;S
Nej , nej inte tillåtet! (www.Anagina.blogg.se)
Khadidje som jag fett diggar!!
Hon är så bra! ;D
Jellis har bilderna så hon får lägga ut dom (kanske) i nästa inlägg :)
Jag bidrar med en bild...
Btw gött med vädret idag iaf, kram!

                              
Kolla den här snygga vampire - hetingen ;D
Kellan Lutz som Emmett Cullen :)

// With Love... T ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0