Eclipse

Hejhej, Nu har man äntligen kollat på Eclipse , Så så här såg dagen ut :

Först vaknade man och sen åt man frukost , Lol.
Drog till sofia vid ungefär 12 kanske?
Ehm... Sen kom Killarna vid 1, så vi möttes på mcdonalds :)
Gick genom stan till Sundsborg där vi spelade basket tills vi inte orka mer ,
Btw det var bara Jag och Sofia (Jag nämner inga namn på Killarna, venne om dom vill såå.. ) ;P
Sen åt vi på Donken , Sen drog vi hem till mig hah...
Vilken mardröm x)
Usch, Men Sen så gick vi till lugnadal , så gick vi hem till mig igen och spelade kort , Seriöst fyfan vad kul vi hade (jag iaf xD )
Sen vid halv 7 så åkte dom hem ;(
Men kul varre, Sofia gick hem och jag mötte Jellis vid Bion...
Eclipse var ganska bra men asså jag har läst alla böcker så jag tror att det var därför jag tyckte att det var lite långtråkig och så hände det inte så mkt , men jag längtar ännu mer till Breaking Dawn ;D
Jag hoppas att den kommer bli en riktigt bra film , men nu ska jag dra ut i det fina vädret och sola ännu mer ;D
Jag lägger in en snygging som ni får dregla x-tra mkt på, haha :D
Ni får lite fakta oxå ;)

Famous as :

Actor

Birth Name :

Christopher Robert Evans (Chris Evans)

Birth Date :

June 13, 1981

Birth Place :

Boston, Massachusetts, USA

Claim to fame :

As Jake Wyler in "Not Another Teen Movie" (2001)


BTW, JAG DRAR TILL KUSTEN I EN VECKA SÅ DET KANSKE INTE BLIR NÅGRA INLÄGG (JELLIS ÄR I KROATIEN SÅ VI FÅR SE NÄR NÄSTA KOMMER!

// With Love... T ^^ <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0